Весна Миленковић
У средишту дефиниције међупредметних компетенција је принцип по коме образовање детета треба да води ка
У средишту дефиниције међупредметних компетенција је принцип по коме образовање детета треба да води ка
Обука ,,Развој међупредметних компетенција” ефекно води оснаживању наставника у примени међупредметног приступа настави и учењу.
Друштво засновано на знању је друштво чији је основни ресурс знање. Образовање у 21.веку подразумева
Образовање је пред великим изазовом. Оспособљавање и мотивација ученика за целоживотно учење, за стављање наученог
Обукa наставника за развој међупредметних компетенција код ученика пружа подршку наставницима и школама у усмеравању
Савремени приступ и моделовање васпитно-образовног процеса подразумева интердисциплинарност и усмереност ка ученику и развоју знања,
Тренутак када ћемо схватити да су обавезе изазови који нам свет у учионици могу обојити
Обука Развој међупредметних компетенција је једна од најкориснијих са којима сам се срела у последње
Обука Развој међупредметних компетенција је почела да се реализује у прави час. Семинар је актуелан,
Обуке наставника за развој међупредметних компетенција код ученика доприноси јачању наставничких компетенција за подучавање и